Klubbmesterskapet for 2026 ble arrangert fra 13. januar til 21. april. Vi hadde denne gangen med oss 14 spillere fra start. Dessverre gjorde bl.a. sykdom til at vi måtte avslutte turneringen med bare 12. spillere. 1. plass og mester ble denne gangen Ragnar Edvardsen. I klasse 1 var det Truls Skauge Klausen som vant og i klasse 2 ble Idar Sørensen best. Gratulere til alle sammen.