Klubbmesterskapet i hurtigsjakk for 2026 ble avviklet 28. april og 5. mai. Her var det med 12 spillere. I år hadde vi også med 4 spillere fra vår junioravdeling som spilte bra og så ut til å sette pris på å få være med. Vinner og mester ble Ragnar Edvardsen. I klasse 1 vant Tom Roar Pedersen. Klasse 2 ble vunnet av Idar Sørensen. Gratulerer til alle sammen.